Didžiausia kelionė į Islandijos vakarinius fiordus

Turinys:

Video: Chris Burkard: The joy of surfing in ice-cold water 2024, Liepa

Anonim

Asfaltuotos magistralės užleidžia kelią nelygiems žvyrkeliams, kurie apkabina uolų šonus ir iš kurių atsiveria begalinis vandenynas. Kelionės autobusai, kurie užkemša pietinę Islandijos dalį, yra pakeisti nešvarumais padengtais „Land Rovers“, kurie išdidžiai dėvi purvo prislopintą kaukę iš praeities nuotykių. Sveiki atvykę į Islandijos Vakarų fiordus, gamtos grožio lobius toli nuo turistinio tako.

Tai yra 8:30 val., Kai mano tėtis ir aš atvyks į Stykkishólmur - miegantį pajūrio miestelį, kurio keltai važiuoja kaip vartai į Vakarų fiordus. Mūsų tėvo ir dukters kelionė jau seniai pasibaigė (tiksliau, maždaug 10 metų), todėl vieną rytą atsidūrėme prie balto nuomojamo automobilio, įplaukiančio į „Sea Tours“ laivo žarnas.

Mūsų kelionė prasidėjo taip, kaip daro dauguma Islandijos pabėgimų: atvykome į Reikjaviką ir praleidome lygiai vieną dieną apžiūrėdami mažą miestą, apsipirkdami ir paskui nusikratydami raudonų akių efekto Mėlynosios lagūnos gilumoje. Kiekviename žingsnyje apsupti kolegų Darbo dienos keliautojų, mes nusprendžiame pasukti į vakarus, o ne į pietus, link Auksinio rato, nuo sumušto kelio.

„Lonely Planet“ duomenimis, mažiau nei 10 procentų Islandijos keliautojų keliaus į Vakarų Vakarų fiordus. Pažymėtos nelygiomis uolomis su lizdais supančiais puffinais, raudono smėlio paplūdimiais, kuriuose gyvena ruoniai, ir miegančiais žvejų kaimeliais, dauguma žmonių praleidžia visą Vakarų Islandijos regioną. Su Vakarų fiordais vos per dvi valandas važiuojant nuo Reikjaviko, didžiausias Islandijos nuotykis yra tik pėsčiomis.

Vakarų Islandijos fjordai © Nikki Vargas

Automobilio nuoma

Mūsų kelionė į vakarus prasidėjo Keflaviko oro uoste, ne Reikjavike, kur atvykome į „Blue Car Rental“ pasiimti traškiai balto „Mercedes“ visureigio. Skirtingai nuo Islandijos „Auksinio rato“ tako, Vakarų fiordai yra laukiniai ir nėra skirti silpnai širdžiai vairuoti.

Asfaltuoti keliai akimirksniu pereina prie žvyro, avys be perspėjimo lėksta į priekį ir atgal, o vingiuoti keliai apkabina uolos. Trumpai tariant, geras automobilis yra reikalingas Islandijos vakarams, todėl mes pasirenkame vidutinio ar didelio dydžio automobilį, kuris galėtų tvarkyti žvyrkelius, o laive siūlome „Wi-Fi“ ir GPS navigaciją (būtina, jei važiuojame į vakarus). Taip pat rekomenduojama naudoti dyzelinu varomą transporto priemonę, nes dyzelinas gali tarnauti ilgiau - geras dalykas Vakarų fjorduose, kur degalinių yra nedaug ir toli.

Kelionė po Islandijos Vakarų fiordus © Nikki Vargas / „Google Maps“

Pasiruošimas Vakarų fiordams

Vienu iš tų mokomųjų momentų, kai turėtumėte „daryti taip, kaip sakau, o ne taip, kaip darau“, patarsiu visiems, vykstantiems į Vakarų fiordus, pirmiausia sustoti ir apsipirkti. Mano prielaida, kad kas kelios mylios atskleis mažą miestelį ar bent jau degalinę, buvo didžiulis klaidingas skaičiavimas, dėl kurio mano tėvelis ir aš abu vėlai popietę skubėjau. Prieš išvykstant iš Reikjaviko, atsargų kelionei keliu ir greitai gendančių užkandžių bei pilną dujų baką.

Kalbant apie aprangą, orai Vakarų fiorduose geriausiu atveju yra nenuspėjami ir akimirksniu gali pasikeisti nuo saulės iki lietaus. Nepamirškite apsirengti šiltai ir, kas dar svarbiau, įpakuokite porą neperšlampamų kelnių ir neperšlampamą striukę nepastoviam orui.

Jūrų kelionių keltas © Nikki Vargas

Kaip nuvykti į Vakarų fiordus ir kur miegoti

Nors galite leistis per 40–45 minučių regioninį skrydį į Islandijos Vakarų fiordus, mano tėvas ir aš nusprendėme vairuoti, kad galėtume pasigrožėti vaizdingu kraštovaizdžiu ir turėtume laisvę tyrinėti. Važiuodami dvi valandas iš Reikjaviko į Stykkishólmur, patraukėme keltu 9:00 į Brjánslækur. „Sea Tours“ keltas trunka maždaug dvi valandas ir siūlo vaizdus į vandenyną, karšti pusryčiai laive ir jaukus holas, kuriame galima atsipalaiduoti prieš atvykstant į Brjánslækur.

Dvi valandos kelio automobiliu nuo Brjánslækur yra Ísafjörður - didžiausias Vakarų fiordų miestas, kuriame greičiausiai praleisite naktį. Aš rekomenduoju viešbutį „Ísafjörður“, kuris yra įsikūręs miesto širdyje priešais žavią kepyklą ir iš kurio atsiveria priekyje kranto atsiveriantys Ísafjarðardjúp fiordai.

„Látrabarg“ Vakarų fiorduose © Nikki Vargas

Ką pamatyti ir nuveikti Islandijos Vakarų fiorduose

Kai pirmą kartą atvykstate į Brjánslækur, gali kilti pagunda eiti tiesiai į Ísafjörður ir užsiregistruoti į savo viešbutį. Užuot atvykę į pirmąjį Islandijos Vakarų fiordų pusiasalį, eikite į Látrabjarg. Látrabjargas yra labiausiai lankoma Islandijos Vakarų fiordų atrakcija ir dėl geros priežasties. Látrabjargas yra labiausiai į vakarus nutolęs Islandijos taškas, iš kurio atsiveria įspūdingi Danijos sąsiaurio ir kaimyninių uolų vaizdai. Iš esmės 14 km ilgio uolų linija, „Látrabjarg“ gyvena daugybė paukščių, įskaitant ikoninį puffiną, kuris plūsta į lizdą ant nelygių uolų.

Pradėkite važiuodami į Látrabjarg miestą, iš kurio atsiveria esminis Vakarų fiordų vaizdas, tada eikite į netoliese esantį Raudonąjį paplūdimį (žinomą kaip Rauðasandur), kuris yra vos už valandos kelio automobiliu. Rauðasandur garsus raudonas smėlis tęsiasi 10 km ir juose gyvena klestinčios smalsių ruonių populiacijos.

Po apsilankymo Látrabjarg ir Rauðasandur norėsite pamažu pradėti savo kelią link Ísafjörður. Pakeliui galite aplankyti Dynjandi krioklį, kuris yra 100 m aukščio ir siūlo įspūdingą kaskadinio vandens ekraną. Pastatykite savo automobilį ir eikite po taku, kuris pailgina krioklio ilgį ir siūlo daugybę nuotraukų.

Geriausias Vakarų fiordas yra aptiktas pakeliui, taigi, važiuodami link Ísafjörður ir aplink fiordus, kiekviename žingsnyje pasitiksite pavydėtinų vaizdų ir nuotraukų galimybių. Avis taip pat apipjaustė kraštovaizdį, todėl būkite atsargūs vairuodami, nes medvilninius rutulius primenantys gyvūnai gali būti tingiai ganomi šalia kelio. Būk atsargus ir tuo metu, kurį praleisite po ekskursijas! Jei galite, venkite važiuoti naktį į Ísafjörður kaip vieną juostą, žvyrkeliai geriausiu atveju yra nestabilūs dienos metu, o naktį siaubingi.