Šie pertraukos užsienyje privers jus dar kartą pagalvoti prieš užsakant romantišką pabėgimą

Turinys:

Anonim

Tiems, kurie atostogauja per savaitę, poros atostogos gali užmegzti ryšį, pagerinti jūsų lytinį gyvenimą ir užmegzti ilgalaikius santykius. Arba tai gali lemti greitą ir žiaurų skilimą, kol jūs neturėjote galimybės išbandyti užsienio muito mokesčio.

Išvykos ​​su partneriu gali užmegzti ryšį ar nutrūkti. Daugeliui tai yra pirmas kartas, kai praleidžiama kiekviena minutė su savo partneriu - pradedant švediškais pusryčiais ir gyvenant ant saulės gulto, baigiant vakarienės plovimu paplūdimio pakrantėje, o ne per daug norinčių restoranų restoranų atstovų.

Bet kartais tai nenumatoma. Nesvarbu, ar dviejų savaičių bėgimas Alikantėje baigėsi katastrofa, ar porų kelionė į Pietryčių Aziją, kuri pasibaigė, kai misija pabėgo su Balio banglentininku, mes visi žinome žmogų, kurio širdis sutriko užsienyje. Čia „Kultūros kelionės“ draugai ir šeima pasakoja savo istorijas.

Širdies skausmas XX kelyje © Alexas Mellonas

Bėda Tailande

„Aš šią merginą trumpai mačiau Londone, kai ji persikėlė į Bankoką universiteto kadencijai. Prieš išeidama ji paminėjo, kad turėčiau atvykti aplankyti ir, jei man patiko, apsvarstykite galimybę kurį laiką persikelti, kai jos kadencija pasibaigė.

Per kelias dienas užsakant bilietus viskas pasidarė keista ir įsitempė dėl nuolatinių ilgų tolimų, vėlyvo vakaro telefono skambučių.

Kadangi buvau nusipirkęs bilietus, buvau pasiryžęs išvykti ir leisti tai veikti tiek romantiškiems santykiams, tiek draugams.

Diena, kai aš atvykau, buvo labai nervingas, bet aš maniau, kad tai nebus taip blogai, kaip man pasidarė galvoje.

Susitikome oro uoste, ir, numetę rankines jos bute, išėjau atsigerti. Deja, mes nuėjome Khaosan keliu - šiuolaikine „Sodoma“ ar „Gomorrah“ - ir tikrai ne tinkama vieta pasivyti ir išvalyti orą.

Mes baigėme bare su savo draugais iš universiteto. Norėdami išgyventi nerimą ir nepatogumą, išgėriau didelius viskio kibirus. Po kurio laiko įtampos buvo per daug, todėl išėjau lauke pasiimti oro. Grįžusi mane pasitiko pamačiusi, kaip ji bučiuoja savo naują vaikiną.

Grįžome į jos butą, kur kilo ginčas, kuris tęsėsi visą naktį, neskaitant trumpų tylos akimirkų, kurias aš kartojau ir vėmiau viskio kaušus, kuriuos anksčiau išgėriau.

Ryte ji man pasakė, kad nebegaliu pasilikti jos bute, ir skubiai mane išmetė į gatvę. Tai buvo pirmoji mano trijų savaičių romantiškos kelionės į Tailandą diena. “ A, Londonas

Širdelės plyšta kaip ką tik iškeptas bagetas © Alexas Mellonas

Piss Paryžiuje

„Aš keletą mėnesių mačiau šią merginą ir nusprendžiau nustebinti ją ilga savaitgalio kelione į Paryžių, romantišką, kurią žinau. Mintyse mes pavaizdavome mus gurkšnodami kavą prie Luvro, vogdami bučinį po Eifelio bokštu ir eidami ranką rankomis žemyn Eliziejaus laukai. Mums tai būtų proga išvengti darbo rimtumo ir atsikratyti.

Aš viską paruošiau iki galo, bet, kaip sakoma, gyvenimas ne visada klostosi taip, kaip planavai. Kai atvykome į viešbutį, esantį netoli Gare Du Nord stoties, jis atrodė visai nepanašus į skelbimą ir praleidome kelias valandas bandydami surasti kitą, prieš atsistatydindami likimui, ir nakvojome apleistame ir purviname kambaryje. Mano atviruko „Champs-Élysées“ idealas buvo sudužęs, kai mus pribloškė beprotiškos kainos, dėl kurių biudžeto mums liko nedaug pinigų.

Ilgos poros dienų pertraukos ir dalijimasis lova su abejotinos išvaizdos dėmėmis pradėjo daryti spaudimą mūsų jauniems santykiams. Pavargę ir aiškiai norintys grįžti namo, per atostogas nuolat ginčydavomės. Paskutiniame nagelyje karste beveik trūko grįžimo skrydžio, kuris sukėlė nepilnametį vainikinį vainiką ir paliko mums atostogas, kurių mums reikėjo.

Mano buvęs, kuris, pasirodo, buvo didžiulis astrologijos ir taro tikėjimas, pražūtingą kelionę laikė būsimų dalykų ženklu. Grįžę namo keletą dienų nekalbėjome ir per savaitę išsiskyrėme. Aš vis tiek kaltinau Paryžių, bet galbūt tiesiog nebuvo taip būti “. A, Mančesteris