Tikro gyvenimo romanas: poros, kurios susitiko tarpusavyje keliaudamos

Turinys:

Video: Фильм "Последняя Реформация" – Жизнь (2018) (рус.) 2024, Liepa

Anonim

Atšilus orams ir artėjant vasariui, galbūt nėra didesnio atokvėpio nuo vėlyvos žiemos nei Valentino dienos spalvų popsas. Nesvarbu, ar vedęs, ar susituokęs, ar vienišas, meilės istorijose yra džiaugsmo, ypač kai ta istorija yra atsitiktinumas, keliaujant.

Ne paslaptis, kad keliones skatina romantika - pasivaikščiojimas šalia Seinų Paryžiuje, madingas susitikimas su dailiu nepažįstamuoju Buenos Airėse, vėlyvo vakaro bučinys Panamos paplūdimyje - pranešta, kad kelionė gali paįvairinti seksą ir net padėti sutvarkyti sudaužytą širdį.

Šie tikrojo gyvenimo romansai vyksta tolimose vietose, myliose nuo jiems pasakojančių žmonių namų ir komforto zonų. Čia yra Markas Choi ir jo pasakojimas apie pasiturintį oro uostą, skraidinamą su būsima žmona. Ten Betine Gjoelberg ir metro važiavimas, kuris amžiams pakeitė jos gyvenimą. Čia gyvena Lola Méndez, kuriai kiekvienas pasimatymas yra naujas nuotykis užsienyje. Kiekviena iš šių istorijų yra priminimas, kaip meilė gali jus rasti pačiose nemėgstamiausiose vietose.

Susirandamas Pietų Afrikoje.

„Aš rugpjūtį atostogavau su savo draugu Keiptaune ir tą dieną nuvažiavome į Keiptauną, kad pamatytume nuostabius vaizdus, ​​žvelgiančius į pietus. Tarp ten ir Antarktidos tiesiogine prasme nėra nieko. Apie 10 minučių pėsčiomis žemyn nuo uolų yra tikrai ypatinga vieta, vadinama Dias paplūdimiu. Bangos buvo milžiniškos, ir buvo keletas beprotiškų žmonių, kurie bandė jomis naršyti (atminkite, kad buvo žiemos vidurys!). Paplūdimys buvo tuščias, išskyrus keletą žmonių, iš kurių vienas buvo ši graži šviesiaplaukė mergaitė, ir mes susikalbėjome.

Maniau, kad ji nuostabi. Laiko trūko ir mes turėjome išvykti, todėl atsisveikinome ir nuėjome savo keliais. Galima sakyti, kad šiek tiek nusivyliau. Grįždamas, mano draugas pasiūlė mums sustoti keliomis myliomis keliu vietoje, garsėjančiame laukiniais pingvinais, ir po pusvalandžio atsitiktinai ji dar kartą pasirodė su savo draugais. Neketinau jai vėl dingti, todėl perbėgau ir gavau jos numerį. Tą naktį mes nuvykome į pasimatymą Keiptaune, o poilsis, kaip sakoma, yra istorija! Antrasis mūsų pasimatymas iš tikrųjų buvo Miunchene, o trečiasis - Barselonoje. “ -Benas Šachamas, „Kultūros kelionės“ operacijų direktorius

„Jo“ ir „Jos“ meilės istorija.

„Mes buvome bendradarbiai Londone ir tapome artimi, nors nieko nebuvo„ suprantama “. Atsitiktinai ji pasiūlė atvykti su ja į Kiniją; atsainiai tariau taip. Honkongas buvo šilumos siena, todėl kai perėjome į kantoną ir atsivėrė dangus, mes telepatiškai sutarėme sėdėti po lietaus, o vietiniai gyventojai spoksojo į du keistus anglus. Guiline mes stebėjome karsto kalvų kupoluose, valgėme žalius apelsinus ir stebėjome, kaip dangus pasidaro rausvas ar violetinis. Maudėmės Li upėje ir po to apsivilkome vienas kito marškinius ir vieną jeną nakčiai radome privačią kamerą vyrų nakvynės namuose. Ji vilkėjo plačiabriaunę baltą skrybėlę.

„Grįždami į Honkongą, mes bučiavomesi aukštyn kojomis, kai pasilenkėme per sieną Hopewell centro apžvalgos aikštelėje. Tai buvo (santykinai) saugu: aš negalėjau nukristi toliau, nei tai jau buvau padaręs “. -G (Jo)

„Himalajai pasiekė viršūnę toli nuo mūsų skrydžio, rausvai aukso spalvos saulėtekį. Jūs netapsite daug aukštesnis už tai. Nors mes tai padarėme. Toli nuo namų svetimame krašte su nežinoma kalba. Mes vaikščiojome, kalbėjome, pasiklydome. Mes vėlavome taifūnu. Gavome grumtynių, uodų ir lietaus sudrėkusius. Mes mylėjome viską ir galiausiai vienas kitą.

„Aš nusipirkau žibintą, panašų į tą, kuris svyra prie krantinės Lammos saloje. Aš numečiau gyvatės vyno butelį ant grindinio, kur jis sutriuškino ir išpūtė, pamirkydamas mus ir nukirsdamas nykštį. Po 10 metų padarėme patekimą į pasimatymą į Emei Šanį - šventą budizmo kalną, jei prarastume vienas kitą kažkur tarp jų. Aš parskraidinau jo lėktuvą atgal į Londoną ir išskridau į Australiją. Savo visiškai naujame „Walkman“ labai garsiai grojau jo kompiliavimo juostą. Tai buvo dalykai

ir mūsų svajonės buvo įgyvendintos. “ -A (jos)

Poros, kurios keliauja kartu, lieka kartu.

„Kai pirmą kartą sutikau Jeffą Niujorke, aš ketinau keliauti į Londoną, kad kitą mėnesį apžvelgčiau porą viešbučių. Mes buvome pasimatę mėnesį, kai vieną vakarą išėjome išgerti ir, tiesa, vieno alaus per daug, pakviečiau Jeffą prisijungti prie manęs Londone. Aš visada buvau gana impulsyvus žmogus, todėl nustebau, kai Jeffas atitiko mano spontaniškumą ir pasakė „taip“!

„Kaip naujai nukaldinta pora, mes skridome į Londoną, nusprendę gana paskutinę minutę pratęsti kelionę ir apimti Paryžių. Nors anksčiau buvau ne kartą buvęs Prancūzijoje, Paryžiaus fone nėra nieko panašaus. Mes buvome didžiausia romantiška klišė: šokdami gatvėmis, vaikščiodami Seinu, palikdami užraktą ant Ponts des Artes tilto, dalydamiesi „Notre Dame“ pyragais. Kelionės kartu leido mums giliau susisiekti, nes susidūrėme su kalbos kliūtimis, pasiklydome ir prajuokinome savo kelionių prisiminimus. Tai buvo pati romantiškiausia kelionė, o grįžę į Niujorką greitai nusprendėme persikelti kartu. Mūsų romanų sūkurys tik po kurio laiko pražydo, o po daugelio metų mes vis dar kartu, vis dar keliaujame ir ruošiamės kitam dideliam nuotykiui į Aziją. “ -Nikki Vargas, „Kultūros kelionės“ kelionių redaktorius

Tarptautinis meilės romanas.

„Su savo vaikinu Madride susipažinau praėjusių metų kovą, tačiau į Italiją išvykau vos po trijų mėnesių, gegužę. Nei vienas iš mūsų niekada neketino (ar nenorėjo) palaikyti tolimų santykių, tačiau kelionės mus palaikė. Gegužės mėn. Romantišką savaitgalį praleidome Bolonijoje, valgydami viską, ką matome. Liepos mėnesį mes vykome į Veneciją ir pasivaikščiojome kanalais po mėnulio šviesa. Spalio mėnesį jis susitiko su manimi Fezyje, Maroke, švęsdamas mano gimtadienį, ir aš dvi gruodžio savaites grįžau į Madridą atostogauti. Nepaisant atstumo, mums pavyko įsimylėti keliaujant kartu ir tyrinėjant naujus miestus. Mūsų abipusis smalsumas ir kitų kultūrų vertinimas padėjo užmegzti glaudų ryšį tarp mūsų. Šešis mėnesius savanoriauju Indijoje ir jis planuoja atvykti į kovo mėnesį vyksiantį „Holi“ festivalį. Bus praėję metai nuo to laiko, kai mes susitikome ir trečiajame žemyne, kurį aplankėme kartu “. -Lola Méndez iš „Miss Filatelista“.

Meilė kuprinių metu.

„Aš sutikau savo sutuoktinį ir kelionės partnerį važiuodamas traukiniu tarp Krokuvos ir Budapešto. Tiksliau, tai buvo atsitiktinis purvo pleistras niekur kitur nepriskirtoje Slovakijoje. Būtent ten pamačiau gražią kuprinę, važiuojančią mūsų traukiniu. Aš paklausiau savo australų traukinių, kodėl čia bus kuprinės, kai jie pasakė, kad jie ją pažįsta. Pasirodo, ji buvo užrakinta nuo miegamojo automobilio ir turėjo važiuoti iš vieno automobilio į kitą, kad galėtų įvažiuoti, kol traukinys vėl pradėjo judėti. Mes gėrėme savo mažame dviaukščiame kambaryje, o aš praleidau naktį drąsiai paprašydama jos el. Pašto adreso. Tai buvo keistas likimo posūkis, kurį patyrėme tuose pačiuose svečių namuose Budapešte. Po 10 metų mes kartu sugrįžome į tuos pačius svečių namus. “ -Šaunas Robertsonas iš šio gyvenimo kelionėse.

Susitikimas su būsima žmona oro uoste.

„Mano žmona ir aš kartu lankėme vidurinę mokyklą. Ji man buvo metai po metų, ir tuo metu, kai buvome pažįstami ir daugiau draugų, mes tikrai matėme vienas kitą retkarčiais atsitiktinėse vietose per visus tuos metus.

„Netrukus po kolegijos persikėliau į Niujorką ir čia pradėjau dirbti. 2013 m. Spalio mėn. Vienas mano draugas susituokė Teksase ir aš grįžau į vestuves. Aš buvau apsistojęs terminale, netvarkė savo fotoaparatą, kai kas nors paprašė manęs išeiti iš kelio, kad galėčiau panaudoti lizdą telefonui prijungti. Kai pažiūrėjau į viršų, buvau apstulbęs, kad matau pažįstamą veidą. Būsimoji mano žmona iškart mane atpažino ir netrukus sužinojau, kad ji dirba kliente Niujorke ir ką tik ten persikėlė. Aš iš karto pasakiau, kad turėtume susiburti, kai abu būsime mieste ir pasikeisime kontaktine informacija. Įlipome į (tą patį) lėktuvą ir skridome atgal į Teksasą.

Štai šitą savaitgalį smogė uraganas „Sandy“ ir mes neribotą laiką buvome įstrigę Teksase. Daugiausiai laiko panaudoję nusprendėme vykti į keletą pasimatymų, o likusieji leidosi iš ten. “ -Mark Choi, redakcinis ir komercinis vaizdo įrašas „Kultūros kelionėje“.